неділя, 9 липня 2017 р.

Виховний план 6 клас І семестр

План роботи на осінні канікули 

1.     Генеральне прибирання класної кімнати.
2.     Екскурсія в бібліотеку.
3.     Екскурсія до осіннього лісу.
4.     З метою виховання в учнів здорового способу життя організувати велосипедний похід по селищу.
5.     Екскурсія до музею.
6.     Засідання учнівського самоврядування.

                                     План роботи на осінні канікули 

1.     Виготовлення годівниць.
2.     Вивчення щедрівок та колядок.
3.     Вивчення традицій та обрядів новорічних та різдвяних свят нашого народу.
4.     Робота в класній кімнаті.
5.     Індивідуальні консультації для батьків.
6.     Відвідування родин на дому.
7.      Катання на санчатах та лижах.







ВЕРЕСЕНЬ

п/п
Основні  напрямки
діяльності

04.09 – 08.09


11.09-15.09

18.09 – 22.09

25.09 – 29.09






1
Національно-патріотичне виховання
Урок громадянськості: «Твоя країна - Україна»
Психологічний практикум: «Що таке «Я»?»
Година спілкування : «Українці – європейська нація»
Круглий стіл: «Я і Україна»
2
Цілісне  ставлення 
до суспільства  і  держави
Бесіда: «Моя  земля — земля  моїх  предків»

Акція: «Хто  живе  поруч  зі  мною»
Презентація: «Традиції мого народу»
3
Ціннісне  ставлення  до  сім’ї, родини, людей

Година  спілкування:«Людина  починається  з  добра»

Бесіда: «Роби  добро  не  лише  тоді, коли    тебе  бачать  люди, але  й  коли  тебе  ніхто  не  бачить»
4
Ціннісне  ставлення  до  себе
Бесіда:  «Я — учасник дорожнього руху»

Круглий стіл: «Що таке толерантність?»
Бесіда:  «Моя поведінка в класі»


5
Ціннісне  ставлення  до  природи
Година  спілкування: «Будь  багатий, як  земля»
Акція: «Бережи  ліс»

Година спілкування: «Екологічні катастрофи»
6
Ціннісне  ставлення  до  праці

Круглий стіл: «Мої досягнення»

Бесіда:«Що  означає  культура  навчальної  праці?»
7
Ціннісне  ставлення  до культури і мистецтва
Година спілкування: «Культура поведінки: ідемо до театру (музею, кінотеатру, цирку, на виставку тощо)»

Турнір знавців поезії.





ЖОВТЕНЬ


п/п
Основні  напрямки
діяльності

02.10 – 06.10


09.10 – 13.10


16.10 – 20.10


23.10 – 27.10







1
Національно-патріотичне виховання
Розмова-зустріч: «Дружна сім’я – першоджерело людського духу, високо моральності народу»
Конференція: «Українці – гілка слов’янського народу»
«День захисника Вітчизни»
Урок громадянськості: «Люби і знай свій рідний край»
2
Цілісне  ставлення 
до суспільства  і  держави

Бесіда: «Україно, матінко  моя»
Бесіда: «Державна символіка»
Акція: «Школа — наш  дім,  ми  господарі  в  нім»
3
Ціннісне  ставлення  до  сім’ї, родини, людей
Акція: «Людей я буду любити, добро й милосердя чинити»

Випуск  стінгазети:
«Я  та  моє  здоров׳я»

4
Ціннісне  ставлення  до  себе
Бесіда: «Перехід проїздної частини в невстановленому місці»
 Година  спілкування з мед.сестрою: «Особиста  гігієна  хлопчика»
Година  спілкування з мед.сестрою: «Особиста  гігієна  дівчинки»
Бесіда: «Права та обов’язки учнів»
Інструктаж  про дотримання правил т/б на осінніх канікулах
5
Ціннісне  ставлення  до  природи

Бесіда: «Старти  золотої  осені»
Усний журнал: «Захистимо наших братів менших»
Екскурсія: «Вже  брами  літа  замикає  осінь»
6
Ціннісне  ставлення  до  праці
Година  спілкування: «Скільки  в  світі  професій»

Фотоконкурс: «Наші захоплення»

7
Ціннісне  ставлення  до культури і мистецтва

Круглий стіл: «Мистецтво та мої емоції»

 Година  спілкування: «Що  я  знаю про  жанри  мистецтва?»





ЛИСТОПАД


п/п
Основні  напрямки
діяльності

30.10 – 03.11


06.11 – 10.11

13.11 – 17.11

20.11 – 24.11






1
Національно-патріотичне виховання
Психологічний практикум: «Широкий світ захоплень»
Година спілкування: «Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину…»
Конференція: «Майбутнє України в наших руках»
Круглий стіл: «Звичаї і традиції в житті українців»
2
Цілісне  ставлення 
до суспільства  і  держави

Конкурс  малюнків:  «Люби і знай  свій  рідний  край» 
Година спілкування: «Україна – полікультурна держава»
Вікторина: «Наші  обереги»
3
Ціннісне  ставлення  до  сім’ї, родини, людей
Фотоконкурс: «Мій родовід»

Тренінг: «Чи толерантний Я?»

4
Ціннісне  ставлення  до  себе
 Година  спілкування: «Алкоголь та його наслідки»
Бесіда з ППБ «Основні вимоги безпечної експлуатації побутових приладів»
Фотоконкурс: «Життя чудове тому, що можна подорожувати»

Бесіда: «Профілактика пожежі. Сучасні методи гасіння пожежі»
5
Ціннісне  ставлення  до  природи
Фотоконкурс: «Осіння фантазія»

Природоохоронна  акція: «Природа – людині, людина - природі»
Бесіда: «Вода – безцінне багатство. Бережіть її»
6
Ціннісне  ставлення  до  праці
Усний  журнал: «Всі  професії  важливі»

Бесіда: «Ціна однієї хвилини»

7
Ціннісне  ставлення  до культури і мистецтва

Година  спілкування: «Мистецтво  і  його  вплив  на  культуру  своєї  нації»

Конкурс витинанок.




ГРУДЕНЬ


п/п
Основні  напрямки
діяльності

27.11 – 01.12


04.12 – 08.12

11.12 – 15.12

18.12 -22.12






1
Національно-патріотичне виховання
Психологічний практикум: «Розвиток впевненості в собі»

Виставка родинних реліквій
Урок громадянськості: «Велика родина – рідна Батьківщина»
2
Цілісне  ставлення 
до суспільства  і  держави
Веселі  старти:
«Козацькі  розваги»
Усний  журнал: «Конвекція  про  права  дитини»

Бесіда: «Я – держава - суспільство»
3
Ціннісне  ставлення  до  сім’ї, родини, людей

Конкурс презентацій: «Мої земляки»
Круглий стіл: «Еталон поведінки мого однолітка»
Година спілкування: «Найкращі дні для наших матерів – це ті, коли щасливі їхні діти»
4
Ціннісне  ставлення  до  себе
Година  спілкування:  «Вміння знаходити себе в суспільстві»
Бесіда: «Правила поведінки при виявленні вибухонебезпечних предметів та речовин»
Бесіда: «Про 
Шкідливі звички»

5
Ціннісне  ставлення  до  природи
Усний  журнал: «Рослини-барометри»

Бесіда: «Озера та річки мого краю»

6
Ціннісне  ставлення  до  праці

Конкурс: «Нумо, хлопці»

Зустрічі «Професії  важливі, професії  найкращі»
7
Ціннісне  ставлення  до культури і мистецтва
Студія знавців поезії.

Конкурс: «Зимовий музичний репертуар»








ГРУДЕНЬ


п/п
Основні  напрямки
діяльності

25.12 -29.12









1
Національно-патріотичне виховання
Конференція: «Обрядовість і звичаєвість українців»



2
Цілісне  ставлення 
до суспільства  і  держави




3
Ціннісне  ставлення  до  сім’ї, родини, людей




4
Ціннісне  ставлення  до  себе
Правила поведінки під час новорічних свят та різдвяних свят. Бесіда: «Обережно! Ожеледиця»



5
Ціннісне  ставлення  до  природи




6
Ціннісне  ставлення  до  праці




7
Ціннісне  ставлення  до культури і мистецтва
Свято: «Новорічний  калейдоскоп»









Немає коментарів:

Дописати коментар